Vermaat

Vermaat is de specialist in horeca op maat. Elke dag wordt er gewerkt aan unieke oplossingen voor de horeca- en retailmarkt. Vermaat gaat voor een totaalbeleving, voor de gasten, collega’s en partners.

Vermaat vindt het belangrijk om voortdurend bezig te zijn met de kernwaarden om in staat te zijn elke horeca locatie op hun eigen unieke manier te managen en te optimaliseren. In samenwerking met Veranderzaken.nl, heeft UB-Entertrainment een enterTraining ontwikkeld waarin de kernwaarden van Vermaat centraal werden gesteld. We kunnen veel praten over de kernwaarden, maar wat je ermee doet is waar het om gaat. Dus…

“Practice what you preach! Walk the Talk van Vermaat!”

Hoe ging dat in zijn werk?

Na een korte uitleg in het Amsterdam Museum, werden teams van 4 personen de binnenstad van Amsterdam ingestuurd. Elk team werd uitgerust met tablet en ondersteunende materialen waarmee de Core Value challenges tot een goed einde moesten worden gebracht. De volgende voorbeeld opdrachten leverden zeer waardevolle input op!

Kernwaarde: Inventief

Maak een zo catchy en creatief mogelijke brandings/pitchvideo over Vermaat. Jullie worden beoordeeld op creativiteit / vindingrijkheid / inventiviteit en power van de boodschap.

Bereid de video goed voor, de video mag maximaal 30 seconden duren.

Eenmaal terug in het Amsterdam Museum sloten we de Walk the Talk van Vermaat af met een zinvolle debriefing waarin de deelnemers werden geconfronteerd met de ingezonden input tijdens de game. Onze bedrijfscoach brengt de discussie op gang waarin snel duidelijk werd welke kernwaarden al krachtig tot uiting komen binnen Vermaat en welke kernwaarden meer aandacht verdienen. Het resulteerde in een stukje bewustwording voor alle managers en legde bloot waar de prioriteiten liggen. Dat is waar we het voor doen!

 

Walk the Talk ook voor jouw bedrijf organiseren? Klik op de button hieronder voor meer informatie.

Pin It on Pinterest

SHARE!

Deel dit bericht met collega's en vrienden